Stackars Trosing!!

Sov igår när den rätte för Trosing var på tv:n så jag har suttit nu och kollat på kanal 5:s hemsida på reprisen och jag stör mig så enormt på att denna kille är med fortfarande. Sån jävla falsk, usel prick!! Usch, han är en skam för killarna tycker jag, han är verkligen BARA med i programmet för att promota sig själv och tro han är snygg. USCH!!

Hittills har han bara sovit bort tiden, festat med sig själv, inte lagt manken till och köpt nån present, jo, just ja, han beställde upp billigaste champagnen med fruktbricka till Lindas rum, och satte notan på henne.. EH. Romantisk kille eller!? Sen champagne, sorry, men kunde han inte ha lite bättre fantasi kan man ju undra?

Asså vilken idiot- Åh vad han stör mig--->> Ut med packet!! Jag brukar gilla göte-la-borgare, men denna är ju rena rama sopsäcken.. Stackars Linda höll jag på säga, men hon har ju ändå valt honom kvar..

 knappast..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0