Min make over.

Sorry, varit riktigt sjuk och dålig senaste 6 dagarna, verkar aldrig ge med sig, så inte blivit något skrivande.. Mest legat i sängen och sovit, eller i soffan, snorat, nyst och hostat. :( Jag måste ha åkt på nån slags influensa, för blir det inte bättre måste jag nog be om penicillin på onsdag isf... Då har jag varit sjuk över en vecka. :( 

Idag har jag mått liiiite bättre, men är fortfarande skithängig. Överlevde 4 timmar på skolan, men var rejält trött idag och dålig mot slutet, höll på somna när Lotta sminkade mig.. 

Idag knäppte jag kort, men kom ju på det när jag var klar...... Vi har lärt oss om olika ögonformer idag och hur man sminkar det mest smickrande och olika effekter m.m. Det var intressant. Fick bara pluspoäng på sminkningen som vanligt vilket är mycket kul såklart.

Läraren använde först Lottas vänstra ansiktshalva som demo där hon sminkade enbart skugga på ögat, för att lyfta det, blev en otrolig skillnad, då hon annars har rätt "trötta" hängiga ögon, med ålderstecken.. Sen efterapade jag och härmade lärarens sminkning och gjorde underlag och allt annat. Läraren var jättenöjd och jag med faktiskt, sen skulle Lotta på dejt, tur tjejerna litar på mig..  Jag fick dessvärre sminka av allt som vanligt, såg tyvärr bara sjukare ut efter L:s sminkning.. hihi.. Men bruttorna lär sig, och även jag. Full-lärd blir man aldrig.

Min make over.. SYND som fan att jag inte tog foto innan.. SUCK att jag inte lär mig... det här säger ju inte er så mkt.. hur hon såg ut innan.... men men.


Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag vill se hur du såg ut, ta kort

2009-03-17 @ 11:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0