På måndag börjar en ny del i mitt liv.

På måndag börjar min makeup-artist utbildning.

Gick in på skolans hemsida nu och kollade och det pirrade lite i kroppen. Har inte riktigt förstått än att jag anmält mig, betalat och ska dit på måndagmorgon kl 10. Lite nervöst men väldigt roligt också såklart!! Säkert ingen som äter upp mig så det går säkert bra..

Hoppas det är nån kille som ska gå kursen, nån härlig bög eller så, men sån tur har jag väl inte. Vore ju skoj att få bli någons faghag helt klart. =) Men det lär ju bara vara massa brudar.. jaja det visar sig måndag.

Lite orolig för tröttheten och ta mig upp och iväg och vara där till kl 10- men det går nog bra det med bara jag har något att se fram emot och det har jag ju. Kommer säkert träffa massa nya härliga människor och lära mig massa nytt, och sen kommer jag ha lättare att söka jobb, roooliga jobb! så de så! 

 :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ooooohh, så roligt för dig!!

Jag ser fram emot att höra hur det går

på kursen, vill höra allt!

kram kram

2009-03-07 @ 11:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0