Matdagbok!

Nej nu blir det OZ, det var nog ända sen i torsdags jag såg ett avsnitt nu, och nu ska jag börja med säsong 6.. Spännande spännande. Sen blir det sova och förhoppningsvis träna imorgon.

Kom på en sak nu.. Ska fan i mig skriva mat-dagbok när jag ändå skriver.. kanske jag får lite mer överblick och inte vill äta lika mycket som förut.. om jag försöker skriva upp varje dag vad jag stoppar i mig.. typ du är vad du äter...

Frukost: Grovt osötat bröd med mjukost, ost, rökt skinka och gurka, en kopp thé.

Mellanmål: Drickyoghurt från viktväktarna

Middag: Fullkornspasta med ädelost, broccoli och några korvslantar av stark smak.

Kvällsfika: Några matskedar keso, oliver, några skivor ost 17% och några skivor skinka.

Bubblare: några kanolds gräddkola slank ner också efter middagen...

Det är väl bara att inse, jag kan INTE vara 100% nyttig- jag är inte gjord för det. :(


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fast äter du verkligen onyttigt om du inte har sånt hemma? Tror du äter det som finns så rensa skåååååpen tjejen! ;)

2009-03-03 @ 08:12:46
URL: http://www.improveme.se/ulrika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0