Jag hajjar ingenting....

"Sara har mångårig erfarenhet av liknande arbete på andra gruppbostäder vilket framkommit med tydlighet i hennes mycket goda bemötande gentemot brukarna. I sitt uppdrag som vårdare har Sara varit väl omtyckt av såväl brukare som kollegor."

Jag blir så ledsen, fattar verkligen ingenting. Varför skriver hon så "fin" kritik om jag ändå inte duger.. Hm.
Måste ju bero på att jag varit sjukskriven och att det anställts nya vikarier som utlovats jobb.


------------

Hade iaf en toppendag/kväll/natt igår med Cindy! Väldigt roligt! Skriver mer sen och återkommer med lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Men det där var väl bra? Tur att hon är lite professionell iallafall. Hoppas att du hittar nåt bra jobb. Kram!

2009-03-06 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0