Exercise- oh yeah.

Idag har jag tränat igen! Dukto jag är!! Känner mig fortfarande halvkrasslig om jag ska vara ärlig, men det struntade jag i och gick på HM och köpte lite nya träningskläder för att sen glida in på Eriksdalsbadet och vara svenneduktig och träna som alla andra tydligen också ville göra kl 16.. Suuuuuuck vad jobbigt det är att gå in där när det är överfullt med människor och svetten stinker..

30 min på crosstrainern, sen var jag helt sjöblöt av svett och såg ut som en grillad babianröv- inte så läckert, men effektivt.. Jag fick extra energi av min härliga musik i lurarna såklart och att den härliga mörkhyade mannen- dansnegern om man får säga så ..hihi.. Han stod framför på stepp-maskinen och dansade loss. Han e så jäkla härlig! Säkert 50 bast, men med en grymt snygg "fitness-kropp", lyssnar på musik i lurar, steppar loss med hela kroppen och armarna å klappar å har sig och lever sig in i sin musik.. Ja ni som varit där vet nog vem jag menar.. :) Men han är skitbra, för han får iaf mig på riktigt bra humör och jag kämpar gärna vidare minut för minut trots att jag är trött.. Bara att titta på hans kropp och sukta vidare..

Idag funderade jag på att filma honom med mobil-kameran och lägga upp här så ni får se han, hi hi, men jag hade annat för mig- dvs svettades liter på maskinen och koncentrerade mig på att inte ramla av samtidigt som jag precis som honom tog några dance-moves där på maskinen, blir så mycket roligare då. Sen får väl folk tycka vad dom vill, att jag ser ut som en jävla tönt, vem bryr sig?

Jag ska bli snygg som fan till sommaren. Like I used to be, ja, när jag var yngre och välsnidad då....
 
Nä, ska nog stretcha lite innan jag går och lägger mig, sist glömde jag det, eller snarare struntade i att ta det offentligt, då jag låg i riskzonen för att bokstavligen droppa litervis med svett runtomkring mig, och nä, jag ville åka hem så fort som möjligt och duscha. Vägrar duscha där iaf. Onödigt när jag har så nära hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0