Äppel päppel piron paron.,,

Varför ska äpplen vara så jäkla tråkiga att äta på?

Jag är sugen på något gott. GOTT! Åpplen känns som man tuggar och tuggar och tuggar och dom tar aldrig slut, det bara blir som en seg köttbit, precis som när jag var liten.. jag tuggade och tuggade och till slut spottade jag ut. Kunde inte äta kött alls. Usch. Kanske därför jag gillar "farlig korv" så mycket, lätt att äta, men inte lätt för midjemåttet..

Äpplen är iaf ingen höjdare, men jag ska äta upp det jag köpte igår bara för att.. jag inte ska slänga det. Ska ta en kniv och skära den i bitar, då blir det nog roligare. En del jag inte gillar är att spänna upp käften så stort att man ska kunna ta en tugga.. Nä bitar it is.






Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lägg en banan i en ugnssäker form, på med riven choklad, låt det smälta..ta ut den och låt det stelna. Sen har du något gott. Men ta det lugnt med chokladmängden...

2009-03-05 @ 08:08:50
URL: http://www.improveme.se/ulrika
Postat av: Sandy

Haha! Nä, du gillar väl bara att gapa stort om du får en falukorv i munnen ;) Puss på dig!

2009-03-05 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0