RÖTA!

Snacka om röta!

Åh vad nöjd jag blev nu när nån äntligen köpte den fina handväskan jag har ute på Tradera!! =)

Satt här precis och tänkte att FANs jäkla skit, ingen lär väl köpa nåt mer nu, och jag kommer fortsätta gå back och får ha mina auktioner ute för eeeevigt.. Gått ca 800 back på det jag sålt sammanlagt. Det är ingen höjdare.. Det var liksom meningen att jag skulle tjäna lite på det här....... :-S

Trodde definitivt bikinisarna skulle komma upp högre när jag satt ner dom till YNKA 1kr i start... Den "dyraste" gick för 160.. vilket är ett skitlöjligt jävla fjantpris för en sån fin märkesbikini.. Så saker och vissa auktioner blev inte som jag tänkt mig, men då har jag lärt mig en nyttig läxa, och vet ungefär vad som "går" och ej.. och det är iofs nyttigt om jag ska sälja mer nånting framöver.. skulle kanske inte satt ner så många av dom till 1kr i start.. men det ger ju många bud.. och gör att många vill köpa.. å bla bla bla.

Whatever, inget att sörja, bara att dra in dom stålars jag får.. Är ändå sugen att köpa hem lite mer sen och sälja, för fått många "kunder" som är jättenöjda med kläderna, och det är roligt!





Kommentarer
Postat av: res

jag har också hållt på lite med tradera och tycker det går sämre och sämre.. allstå folk budar inte lika mycket längre. jag undrar vad det beror på eller om konkurrensen ökat?

2009-06-02 @ 04:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0