om 25 minuter blir jag 32..

..då fyller jag år. (Som om det vore nån stor grej...)

Sitter och firar in min födelsedag med cola light och min ensamhet. Tess & Co är ute på Golden hits men jag ville inte följa. Inte nån lust att festa, har liksom ingenting att fira just nu..

Däremot fick jag lite klarhet i ovissheten precis..

Lite.. Eller snarare väldigt lite- plus att han saknat mig med.. och det är ju skönt att veta. Men jag är ändå förvirrad. Vart är du..? Kan ju vara var som helst. Tankarna börjar irra omkring nu.

Nej ska göra nåt annat. Se på en film, om jag kan koncentrera mig... vilket jag tror blir svårt dock...

Det är tomt utan dig!......... och mitt hjärta gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0