PUH!.....

Lite svalare idag och därmed är jag piggare. Skönt!!

Har precis suttit å jävlats med en jobbansökan jag skickat iväg.. Tack och lov så mailade hon jag skickade dom till tillbaka och sa att det var fel på filerna, annars kanske jag hade suttit här å sökt massa jobb åsså kan dom inte se det jag skickar.... Var fel format och fick ladda hem nåt gratis-word som hette Abiword till slut och göra om filerna till doc.. men det ordnade ju sig tror jag. Jag kan iaf själv se filerna nu när jag skickat dom.. så det borde va okej.

Tur man försöker sig fram och att google finns ibland.. Sökte bara på gratis word, så fick jag förslag om Abiword, och det fungerade ju kalas att kopiera in mina brev och lägga dom där och göra om till word-dokument.. Ja, skitintressant va, men nu vet ni ju det om ni behöver ett gratis "word"!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0