Yeahj!

Morsning korsning! Det är soligt idag!! =)

Måste iväg till Globas nu å köpa lite smått å gott. Toning, sallad och nåt gott till kissarna, dom måste ju också få nåt gott på lördag. :) Sen kommer K vid 18:30 efter en öl på Dovas City som han tydligen alltid tar efter lördagsjobbet, hans absoluta måste- var inte förhandlingsbart- men jag fick gärna komma dit å joina.;-) (Å hur skulle jag hinna det hade han tänkt!? Jag ska ju för fan laga middag till oss.) Är han autistisk eller? Han verkar ha himla mycket rutiner för sig.. 

men Om jag nu råkar ha add och han är autistisk så kanske vi kan gå ihop ändå..? Båda har fel i huvet.. ;-)

Ciao bellos å bellas! Wish me luck med midda å skit!



Kommentarer
Postat av: jessica

lycka till =)

2009-01-31 @ 19:10:56
URL: http://hypertoni.blogspot.comn
Postat av: Petra

Lycka till gumman!!! Hoppas ni får en supertrevlig kväll en "skön" natt.....;) hehe....Vill ha en uppdatering å lägesrapport imorgon....Mohahahaha....Själv sitter jag på jobbet har sååå tråkigt...Kramkram!!

2009-01-31 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0