Well done motherfu*ker!

Kräftan 21. juni - 21. juli
Det är bra att ha en massa idéer - men det hjälper bara mycket lite, om du inte förmår att genomföra några av dem i verkligheten.
 
Hm, det stämmer äckligt bra idag också på hur jag känner.. Jag vill, jag VILL jag vill så mycket. Hade till och med tanken på att ringa och friskskriva mig en stund, bara för att allt är så sjukt irriterande och jobbigt med FK bl.a, men när jag klev upp och kände benen och händerna skaka så tog jag mitt förnuft till fånga.. Jag kan nog inte jobba just nu även hur mycket jag än skulle vilja. :(

Men jag kan dansa runt i köket och bli smal igen. :)

Så mycket jag vill göra. Jag vill åka till Ikea, till Farsta, till jobbet. Jag vill ha ett nytt sofföverdrag och 2 spfynxar (ja eller ur fan det stavas) istället så jag slipper allergin..  nä skämt åsido, men det är frustrerande att ha så mycket idéer just nu, men inte känna att man har ork att genomföra dem. Ja inte förräns på kvälllen iaf, då mår jag mycket bättre, men då är tyvärr många butiker stängda, det är mörkt ute och allt känns för sent..

Men dagtid, URK, urk urk på en fet burk, tyvärr.

Måste säga att jag diggar ändå människor som Ullis, 1-0 till Bajen, som köpt en bok om depression för att försöka lära sig att förstå människor som lider av det och hur det kan vara..

Riktigt
 Well done av en fucking moderat! ;-p

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh tackar för mitt poäng. Jag ska skaffa flera :)

2009-01-29 @ 15:52:47
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0