Toningen glömde jag

och D-vitamin fanns inte på Life iaf, så jag ska beställa det på nätet. (har läst att 4000IE D vitamin om dagen i en månad och därefter 2000IE om dagen, ska hjälpa vinterdepression, därför att D vitamin är samma vitamin som du får i dig av att sola och en väldigt bortglömd viktig vitamin..) Jag testar ALLT som finns för att slippa den här skiten! Finns på nätet så jag får beställa där och hoppas det går snabbt, och att jag blir pigg och glad igen.

Köpte en svart stretchig figursydd skjorta, 2 st fina "lådor" med lock som jag ska ha sminket i när jag rensat, 2 liter Aussig Red,-*gott budgetvin!* samt mat på Lidl. 

Nu funderar jag på en skräckfilm, cola light och barbequechips från Lidl. Jam jam! Middagen som sagt uppskjuten för K hade inte sovit nåt inatt efter jobbet, å var redan på väg igen för sitt andra pass... Så det får bli imorgon istället, men det var ganska tur ändå, så jag hinner med allt och slipper stressa ihjäl mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0