Tjo!

Varit ute på rask promenad i 35 minuter. Skönt väder, men hela jag skakar nu och har ont i huvet. :( Kan bero på att jag känt mig förkyld och hängig några dagar eller att jag bara sovit max 4 timmar i natt och är van att sova 12 minst.

Aja, MEN jag är iaf stolt över mig själv idag! Hoppas jag kan fortsätta så här, kanske t.o.m kan ta mig iväg på gymmet. Har ju inte varit där sen april.. så det är väl på tiden att jag går innan kortet går ut.. Måste köpa nytt kanske innan Carema tar över på jobbet, för sen kommer jag inte ha nån rabatt när jag inte jobbar inom Stockholms stad längre.. Nu köper jag ju årskort för 1500.. annars kostar det minst det dubbla..

Ska ta å leta fram kortet å checka läget, ladda ner nån riktigt bra techno-muuusic, sen ska jag fan iväg på gymmet till veckan.

*pepp på mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0