Och

när ska nån upptäcka min fantastiska blogg och erbjuda mig pengar för att skriva?

Det vore ju en nice dröm som jag kan drömma vidare om antar jag.. Eller så kontaktar jag några "blogg-chefer" enligt min bäste killkompis och journalist Ola som tycker jag ska kolla runt lite och erbjuda dom min blogg.. Han tycker jag är ungefär en miljon gånger bättre än Rosing och dom gamla hederliga.. Man tackar! ;-)

Men ey, vem är inte bättre än Linda Rosing på att skriva? Hon är en skön människa tror jag, men skriva kan hon inte..

Hm, undra om jag också borde förstora läpparna, brösten, suga ut fettet ur magen, skaffa gångstavar och några gay-vänner- då kanske jag oxå kan få betalt?

Pleease!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0