Noll kapacitet.

Selma stod nyss och stampade på min härligt tjocka mage och jag funderar på att kliva upp ur soffan och göra nåt vettigt. Måste gå på Ica, kattmaten är slut. Hade tidigare funderingar på att åka bort till matdax i Högdalen för att det är så mycket billigare, men sansade mig och kom på att om jag åker dit så kommer jag hem med minst en kasse med bara onyttiga billiga varor, så nej, ica får det bli minus onyttiga billiga varor + lite dyrare och mindre onyttigt.. Jupp. Har varit nog onyttig sen igår kväll, har bara några mackor kvar av limpan jag köpte på macken..

Det är -9 ute och dom flesta klagar på kylan, själv tycker jag det är skönt att för en gångs skull inte svettas ner hela t-shirten när jag går ut och rör på mig.. Ringde vårdcentralen idag för att få höra svar på mina prover, men då var hon inte där utan hänvisade till nån annan kärring som jag inte alls har lust att prata med, så jag får göra ett nytt försök imorgon.. förresten måste jag väl kanske ringa två läkare ändå, då jag gjort blodprover med remisser från två olika läkare.. Hm, nä dom borde väl bara kunna gå in i datorn och kolla upp mig och mina provsvar.. aja, det visar sig väl.

Allt har känts extremt tröttsamt och jobbigt dom senaste dagarna. Igår var jag så less att jag funderade på att det måste vara bättre att vara död ärligt talat. Det här jävla livet, vad ska det vara bra för? Varför kan inte bara jag få vara lycklig och må bra som alla andra? Nej, trött, trött, trött, noll livslust, noll energi och noll balans.

Idag klev jag upp vid halv tio, fikade, sen gick jag och la mig igen vid 12 och klev upp vid 16. Jag skulle kunna somna nu igen i soffan, men funderar på att gå iväg innan det sker.. för katterna behöver mat, och jag behöver... hm.. oliver..  ja det ska jag köpa och mumsa på ikväll.

och clementiner. De e bra skit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0