motivera motivera mig själv..

Kräftan 21. juni - 21. juli
Även om mest känner för att sitta inomhus, bör du ta tag i dig själv och komma ut och få lite frisk luft. Det skulle du må bra av!


Komiskt! Precis klivit upp, rengjort ansiktet, gjort frukost och öppnat datorn. Tagit på mig träningskläderna för första gången på väldigt länge.. Tänkte eventuellt att mina numera trånga bil-rings-visande träningskläder kan motivera mig att gå på gymmet och svettas bort dom igen.. Och så står det så där när jag läser dagens horoskop :) Passande!

Destinys child..?

Kommentarer
Postat av: jessica

haha vad häftigt, vart hittade du det horoskopet?

2009-01-28 @ 14:17:55
URL: http://hypertoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0