Jag har varit duktig idag också

och varit ute på promenad i rask takt.. Att jag sedan har suttit å ätit smält ost ikväll gjorde hela motionsrundan rätt onödig antar jag, men jag fick frisk luft iaf. Gå ner i vikt lär jag ju knappast göra..men ska iaf försöka. Bättre med fett än med massa bröd har jag fått för mig iaf. Att äta sent på kvällen är aldrig bra, och det finns ingen ursäkt annat än dålig karaktär och depression.. Men om man har en dygnsförskjutning så borde det väl spela in litegrann i allafall, för jag måste ju äta mer än frukost och middag på en hel dag.. och det är väl bättre än att inte äta alls..!?

Vet inte vad jag går på för diet, kanske för att jag inte går på nån diet.. även om jag borde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0