FörJävLa Försäkringskassan!!!!

MEN JÄVLA ANUS!! Är dom helt jävla dumma i huvet eller?
Dom vägrar ta ansvar för deras USLA jobb!!!

Ringde först handläggaren på FK, där är en telefonsvarare som säger: "Tack för ditt samtal!"  Sen bryts det. Provade 2 gånger, men samma sak... ringde kundtjänst, hon kunde se att min handläggare försökt kontakta mig 2 ggr.. på telefon.. den 15 december och den 7e januari...... MEN HALLÅÅÅ- MYCKET MÄRKLIGT!!? Då borde hon ha lämnat ett meddelande om hon ringt, och hon har definitivt inte rint på min mobil iaf.. Hon har säkert inte ens ringt... I promise, bara en dålig ursäkt!  Ingen som lämnat något meddelande att dom försöker få tag på mig.....och jag menar det är ju rätt viktiga grejjor..... Fan vad irriterad jag blir.

Suttit här sjukskriven sen 1a december och nu är det snart 1a februari, utan något som helst jävla beslut........
Åh vad jag hatar dom sega jävlarna!!

Önskar jag slapp den här skiten, mådde bra som alla andra och orkade med, nu blir jag så less så jag vil bara somna om, ta av mig träningskläderna och skita i allt..

S_U_C_K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0