Earthquake?

Idag har varit en mycket konstig dag. Jag har sovit hela dagen hela dagen. Vaknade nångång i förmiddags för att gå på toa, sen vaknade jag kl 19 och klockan var...19!!! GAH!! Usch gillar inte att ha sovit bort hela dagen, även om jag inte hade några direkta planer.. Blir helt yr och konstig, och känner mig som om jag varit med om en jordbävning..

Strange. Kanske för att det är dimma idag, ser nästan inte ens Globen, som är så nära som över vägen bara. Då är det dimmigt vill säga.. Mörkt och dimmigt. Kan ju ha att göra med det, eller två sömntabletter som jag var tvungen att ta i natt. Jag vet inte faktiskt men jag är lite lur på den nya medicinen om det är den som gör att jag mår som jag mår nu.. minskat ner en tablett igen för jag har varit så speedad och skakis att jag pratat som om jag aldrig pratat med en människa förut, skitläskigt.. Ska ge det en vecka till eller två, annars får jag nog byta tillbaka till den medicin jag haft..

Wjaötjawoituj apäeg - hej då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0