Bonde-söker-pök-bröllopet

Förresten var det nån fler än jag som tragiskt satt och grät till Bonde-söker-pök-bröllopet igår? Förmodligen för att jag är ensammast i stan och verkligen saknar att ha en kille i mitt liv..

Tror inte ett skit på att det kommer hålla dock, visst negativa Sara, men seriöst, vad har dom för något roligt kvar att göra? Dom har lärt känna varandra, blivit tillsammans, knullat som kaniner, flyttat ihop, varit med i tv, rest utomlands och gift sig inom loppet av ett halvår..  

Shit, jag tror inte ett skit på såna där program, även om jag tycker dom är roliga att se på och följa.. och självklart h-o-p-p-a-s jag för deras skull att det håller, även om jag som sagt har svårt att tro på det.

Så sitter jag väl där själv nästa vår i en stuga på landet... nygift och gravid, med 40 grisar och 30 katter och en äcklig bondpojk i hasorna.. ja jävlar..
 

Magnus och Emma chattade med tittarna. Foto: Maria Andersson/TV4

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag grät och grät, och var avundsjuk och ville också ha ringen, klänningen, den känslosamma pappan och bröllopet skratt Singellivet blir mer påtagligt när det är giftemål på G.

2009-01-27 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0