BALLRÖV

Igår var inte min dag, det är tydligt det.

Glömde i min trötthetsförvirring bort pin-koden till mobilen när jag skulle öppna den igen efter batteritorsk. Kom på att jag kan gå in på min sida på Telenor.se och hämta PUK-koden där.. men när jag skulle gå in där så händer samma sak.. Jag har glömt mitt lösen, provar tre gånger och är därmed spärrad även där.. För att få nytt lösen så ska du skriva in ditt mobilnummer så skickas det ett nytt till- MOBILEN.. FAN vilket smart system!!!!  SUCK. Så jag fick ringa kundservice som säger att det enda systemet godkänner är att skicka koden via post, och dom kan inte skicka nytt lösen till min sida via mail..

Så ingen mobil förräns tidigast torsdag. Nu ligger den här avslagen och fin..
Kanske ödet!?
haha

SUG!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0