Vad skulle du göra om du fick 15 000:- imorgon?

Vad skulle ni göra om ni fick 15 000 inom kort?

Jag kommer snart få det på mitt konto av min mor- ett arv från hennes morbror som gick bort för 2 år sen. Nu är allt klart och mamma har bestämt att jag och syrran ska få 15 papp var- känns ju inte helt fel! =) Ingen vrålsumma men ändå det mesta jag nånsin fått i pengaväg i en klunga..  

Men jag tänker spara dom, såklart, inte rusa iväg och köpa skor liksom... nej, det kanske blir början till ett körkort, några resor, eller en varför inte en fettsugning? *ironi*

få se här; 23000 nu+ snart 15000= 38 000:- nu börjar det likna nåt...!


Hm.. Maybe ett gymkort på Sats Globen- nära och bra även om det skulle bli betydligt billigare att gå på Eriksdal.. MEEEEEEEEEN (Tony Irving) vad är det för mening med ett billigt träningskort som inte blir använt? Förra årets använde jag ca 2 månader... så då är det nog lika bra att köpa ett dyrare som ligger nära, som jag verkligen utnyttjar. Nya träningskläder och skor, det skulle jag verkligen behöva isåfall! En investering i min hälsa! Det är det bästa jag kommer på just nu. 


Vad skulle ni göra? Nån som kanske kan rekommendera nån bra fond eller nåt där summan blir större och större!?  =)

Kommentarer
Postat av: frågvis

Lever inte du på bidrag? kan man göra det fast man har så mycket pengar? Är inte det bidragsfusk? Hälsar en undrande

2009-02-09 @ 13:54:14
Postat av: Ullis

Välj en sak du vill göra eller köpa - spara resten :)

2009-02-09 @ 16:06:46
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0