Vacker bögporr!

Vi snackade en del om gayporr i helgen jag och två vänner vid två olika tillfällen.. Har alltid trott att det ska se vidrigt ut eller avtändande ut, men här ligger jag och har just gluttat på ett klipp med två sexiga killar som älskar tillsammans.

Och det var fan vackert- erotiskt! Och jag skämtar inte.. Jag menar det!! Brukar inte gillar bögars utseende, men alla är ju inte "feminina bögar", som dessa två, som såg ut som två jävligt snygga lagomt tränade killar med tatueringar bara, ja eller, det var inte så bara. :)

Annars har jag feber tror jag igen, så jag ligger här i sängen å roar mig med alltifrån bögporr till betapet en dag som denna. Nu blir det en svensk dramafilm,  nog med porr för idag.. haha..

ÅH snart e våren här!! kalle kom hiiiiiit igen!
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0