Utbildning!?

Har även funderat i banorna kring att spara vidare till nån slags utbildning. Nån kreativ såklart. Naglar kanske, smink..

Smink är jag bra på redan, har ju hållt på och experimenterat och självlärt mig sen jag var lill-liten. Även veckorevyn, Frida och gamla Starlet kunde man lära sig av. :) Men självklart har jag säkert massor att lära; olika skuggtekniker och t.e.x teatersminkning.. m.m. Fick en utskällning av vår lärare Eva när jag gick i 2;an för att jag hade sminkat mig själv och min kompis i ljusblå ögonskugga, ja för ljusblå ögonskugga var det första jag ägde, och något så fruktansvärt fel till gröna ögon, men va fan, nånstans ska man ju börja.. ;-) Haha, det glömmer jag aldrig!

Vet inte riktigt, vet bara att jag vill göra nåt med mitt liv nångång, nåt meningsfullt........ som passar mig.

Min favvo-mascara från Estee Lauder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0