Supernöjd

med dagen so far.

Köpt nytt gymkort och tagit närmare en halvtimme på crosstrainern, I love It! Den är så rolig och man får så jävla snygg röv! :) Röven har ju blivit rätt bred å hängig i vinter, fortfarande rätt hård när jag spänner den dock, men det kan ju bero på att jag spänner den dagligen, t-e-x när jag bara kollar tvn eller diskar.. Lärde mig det knepet av självaste va heter han nu då- Terminator- iaf.. läste nån intervju med honom för herrans massa år sen, och han sa att om man spänner rumpan allt man kan 10 sekunder, sen vila, och gör det typ 10 gånger per dag får man skitfast rumpa, kan inte annat än hålla med... För fast är den, men den kan bli fastare.. och mindre bred..  FÖR BRED och häng är inte ord jag uppskattar när det gäller min bakdel.  Den ska vara som den alltid varit, fast, fin, och peka uppåt :) Hatar röv-vikar och platta rumpor, finns inget fulare!

Dessutom ringde jag jobbet å sa att jag är tillbaka, så bara att ringa när jobb dyker upp. Var förbi Petra med lite present eftersom hon fyllt år, och en wienerbröd-bakelse med choklad. P bjöd på kaffe å ett glas vin. HEyy det är ju fredag, så why not! Nu är jag åter hemma, ska göra nån middag och sen blir det nog Let´s dance. Lugn kväll.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0