Nothing more- nothing less.

huuuu! mådde inte alltför bra i lördags. :S

Var uppe på förmiddagen och försökte få i mig macka å mjölk, så fort jag reste mig upp kom det upp igen, ja allt jag drack kom upp lika fort.. Gick och la mig igen på eftermiddagen, och kl 20 kom Petra och knackade på dörren och jag slumrade iväg till dörren i bara trosorna å öppnade.. Jahopp där stod Petra, snygg och tillfixad, klar för fest! In i duschen, ett glas vin, sen var det bara att masa sig iväg på inflyttningsfesten jag lovat att dyka upp på.. Tur nog bor han bara några hus ifrån, så jag fräschade till mig rätt snabbt, sen drog vi dit. Fick skitgod mat och vin. Det är aldrig fel. Hade även denna kväll jättetrevligt. Drog förbi Kvarnen 1½ timme å shakade lite ass sen blev jag medtvingad på äckliga donkedonken av P, där jag blev uppraggad av en avdelningschef på Miljöinstitutet... ha ha. Snacka om att han försökte få ett sista-minuten-ragg där.. Han var rolig å snacka med, men jag nappade inte.. och Som Petra sa; "han hade ju inga ögon!" jag och P tog tåget hem mot Skärmar precis som planerat. Nothing more- nothing less. Men en helt okej kväll.

söndag: trött, tröttast. Men det var ju inget nytt iaf så.  Whatever.

Å just jag, idag är det måndag.. Solen skiner och jag har tvingat mig upp trots att det känns som jag skulle kunna sova till sju ikväll... Måste ut i solen idag. Underbart fint väder.
 
Idag önskar jag att jag hade en hund- eller det önskar jag varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0