Men RAUS!!!

Seriöst- kan ni ge upp!!? Kärringarna var här igen och "plingade" på och knackade.. HAHA dom hörde väl att det inte plingar längre, utan bara är en fjäder och metallbit som smattrar till.. haha. Där fick ni. Jag tittade i kikhålet som vanligt som en rädd gammal tant, och den här gången tittade den yngsta kärringen tillbaka lite snett med surt öga..

MEN FATTA JAG VILL FORTFARANDE INTE HA NÅT AV ER VAD DET ÄN GÄLLER! 
Lämna en lapp, eller GE FUCKING UPP!!!


Jag kommer aldrig öppna ändå- fast idag var jag verkligen nära... När jag inte hunnit "vakna" till på morgonen är jag inte alltid så trevlig- och får lätt ett hysteriskt aggressions-utbrott om nån stör mig, så jag var såååååå nära att bara rycka upp dörren när jag såg att det var dom igen, och fråga VAD FAN E RE OM?????

Nästa gång gör jag det, och dom kommer fan skita på sig av skräck......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0