Men GRATTIS FK- vilket bra jobb ni gör!!!

Sjuka leoparden ska äntligen få sina pengar. Tack goda Moderater............

Min handläggare ringde och väckte mig precis och shit så nervös stackars handläggar-Danijela var.. Hon kan inte ha det lätt med oss alla jävligt irriterade människor som väntar på sina pengar och beslut, när hon ringer och väcker oss på morgonen dessutom.. Jag ifrågasatte varför hon inte ens lämnat meddelande när hon påstått sig ha ringt.. jag sa även att jag inte tror på att hon ringt...! Well iaf så har hon varit tvungen att rådfråga FK:s doktor, hon sa sig inte misstro mig på något sätt och vis, men tyckte att mitt första läkarintyg var lite "luddigt". MEN HALLÅÅÅÅÅ, luddigt, både han och jag har för fan skrivit i detalj hur det påverkar mig just nu... Ska det vara så jävla svårt?

Tack FK vilket bra jobb ni gör!! 2 månader senare ska jag alltså få mina pengar....  ja, efter att hon ska skicka ännu ett papper jag skall fylla i alltså.. Men hon var så "snäll" att hon skulle sätta in för halv ersättning ända tills nu...

Milda mamelucker alltså...
Hon bad sååå mycket om ursäkt X antal gånger..

Jippie...!! Tack ska du ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0