I don´t give a fuck

vad du tror eller inte tror..

Varför skulle jag bry mig om du tror mig eller inte? Jag skiter i dig-hajjar du. Ingen idé du skickar fler kommentarer eller mail, dom raderas direkt ändå utan att läsas. Så snälla lägg din energi på nåt annat tack och skaffa ett liv. 

Alkohol är en DROG, farligare än många andra förresten.. och det vet jag att dom inte accepterar för att du själv berättade det, att du inte kunde gå på bolaget för du var rädd att din socgubbe skulle se dig... för då skulle du åka ur lägenheten.. 

men som sagt. hej hopp, ha ett bra liv. adjö, adjöken, good bye farewell. Ciao! Drogfri kommer du aldrig bli såvida du inte slutar helt, och det vet du ju.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0