Heja Kitty & Carl-Jan!!

går ju att kolla på nu igen när inte äckliga blondinbullan är med längre. Så jävla nöjd att hon åkte ur första omröstningen! Haha. Rätt åt dig pälsho*a!!

Heja Carl-Jan, Magnus Samuelsson, Kitty och Elisabeth säger jag!!! Synd att Hasse Aro rök, han var ju himla kul att kolla på. Förra fredagen satt jag i telefon med Sandra och tittade på tvn samtidigt, skrattade så jag grät nästan och höll på kissa på mig- så roligt var det! Ja, det var ju samba, eller salsa eller vad det var, och ni kan ju tänka er själva att se dessa jucka å ha sig.. så jävla kul! =)

Idag är det inte lika skoj som förra fredagen, mycket vals idag..

bild

bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0