Får jag ligga med din bil?

Nån fler än jag som såg den "erotiska" dokumentären på kanal 5 nyss? Om män som älskar och ligger "med", mot, på och i sina bilar... och då menar jag inte i förarsätet utan i avgasröret exempelvis..

Mycket erotiskt... not. Men som han sa, alla fantiserar vi om nånting, och dom fantiserar å tänder på bilar.. Önskar nästan jag skulle kunna välja en bil istället för en karl- eller varför inte en riktigt lyxig härlig handväska? Det hade ju varit så förbannat mycket lättare och mindre komplicerat än kärlek iaf!....



Jag skulle ligga med den här om jag fick vara en bil-juckare; Cadillac Coupe De Ville från 1956. Vilken beauty!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0