Ett år



 

tills nästa alla-smärtans-sjärtans-dagen då.. Bara att börja räkna ner och hoppas på att man hittat kärleken tills dess..

Okej att jag tar ut saker i förskott nu, men jag lovar och svär att inget speciellt händer på lördag och det suger nu när jag börjar tänka på det.. Jag vill också att ett blombud kommer med 1000 tussilagos och ett presentkort på en resa till Gaza, precis som det gör till alla andra..  det vore väl my kind of luck i såna fall.. ;-)


Så, nån som har några planer på något skoj? För oss alla meningslösa singlar?

Kommentarer
Postat av: Ullis

De enda gångerna jag firat den ordentligt är under åren med vår, eh "gemensamma vän" skratt Vet inte hur många hundratals rosor han köpte till mig ..men nu för tiden får jag nog nöja mig med att köpa en ask choklad... till mig själv.

2009-02-13 @ 08:06:43
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0