Du är en helt underbar människa!

"Du är en helt underbar tjej" Jag tycker verkligen det och jag kan säga det igen; Du är verkligen helt underbar, en helt underbar person!"

Jag vet att andra inte kommer förstå det här, och jag räknar inte heller med det. Men snackade äntligen med M, i nästan en timme om saker jag velat reda ut.. känslor som varit tvungna att komma fram och förmedlas.. Nära till gråt, men också skratt.

Vi kom varandra så nära, så oerhört nära, vi kunde verkligen prata om allt från första ögonblicket vi sågs.. skratta, mysa, bara vara tysta i varandras närhet också och sånt är svårt att glömma, det är bara så.. och att gå vidare utan nånting, med en enda stor tomhet och som ett enda frågetecken det fungerar inte för mig, jag måste reda ut saker för att kunna gå vidare, jag funkar så. Alla funkar inte som mig, dom flesta tycker jag ska skita i honom och gå vidare, men det är inte alltid så lätt även om jag är på god väg.. Till viss del har jag gått vidare, jag har träffat K t.e.x, som en del i den processen och det har varit bra. Jag menar jag och M har inte setts sen slutet av november.. så ni hajjar. Såklart jag gått vidare, men inte hela jag, en del stannar kvar, men det gör det väl alltid? Tills pusslet är löst?

Jag blev iaf helt rörd av det han sa till mig ikväll, helt ställd och gråten var nära, riktigt jobbigt, men ändå skönt och befriande! Jag vet hur han funkar som person, han kan verkligen bara stänga av sina känslor och strunta i saker, klippa rakt av och plocka ut en människa ur sitt liv, men han vill ha mig kvar, och jag vill ha han kvar, iaf som vän. För vi är väldigt lika varandra på många sätt och vis, och ja, jag skulle kunna säga mycket men som jag inte vill dela med mig här, för det blir säkert bara massa kommentarer- du är värd bättre- bla hej å bla ha, som jag vet är för att människor bryr sig om mig.
Men ni därute vet ju inte ens 1% av vad som hände under 3 månader så hur kan ni döma?

Jag är tacksam för att vi rett ut saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0