Den rätte i trosing.

Ja vad säger man. Tyckte det var ett trevligt program i brist på annat, har inte skrattat så mycket på länge, ja förutom när jag såg bil-juckarna nyss då..

Den där Fredrik diggar jag som sjöng å dansade å juckade.. haha. Ooj oj oj vad jag skrattat ikväll! Men några goda skratt förlänger livet. Fan vad jag ska leva länge! Men hallå, sen den där Chippendales, Jofre, tyckte väl jag kände igen hans ansikte.. för jag satt ju verkligen jämt å kollade på chippendales när dom var heta liksom. Oh yeah!... ;-)

 Jag tror han skulle bli perfekt för Trosing! :)

Förresten, tycker verkliiiiiiiigen han borde BLEKA tänderna... så fruktansvärt missfärgade å äckliga...

(*ironi* för er som inte hängde med..)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Läste hennes blogg efter programmet. En kommentar hon fått (som var borta nu, eftersom hon hade lagt ut ett inlägg två gånger) stog det att Fredrik var en galning som förföljt två tjejer förut och annat knäppt som jag inte la på minnet just. Hon ville inte att Linda skulle välja honom. Lät som ett omtänksamt inlägg, men det kan ju vara avundsjuka också. Så nu måste jag ju fortsätta kolla och analysera vad han är för typ...

Chippendales? Du är fan karltokig du, jag har alltid sett dom som slemhögar, orkade inte ens lyssna på Jofres flummiga tugg. Sweet talk är det värsta jag vet. Killar får tro att det går hem, det roar mig bara, men no way

2009-02-25 @ 00:11:30
Postat av: Saris Leopardis

ha ha agnetha, men du, trodde du kände mig bättre.. IRONI.. skulle aldrig själv gilla en sån smörtyp, men för trosing är han nog the one. Pengar å allt. :) hihi

2009-02-25 @ 00:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0