Alla stjärtars dag?

Igår och idag, två riktigt trötta hängiga dagar för mig. Lite bättre i halsen idag, men småhängig. :S

Klev upp 14 idag, sen blev det en sväng runt hörnet på kiosken, frukost och lite samtidig obligatorisk betapet-spelande. Efter några timmar vid datorn klädde jag på mig och var på väg ut i mina nya promenadskor, när jag kom på att jag helt plötsligt skulle pyssla ihop några kort till alla stjärtars dag till mina nära och kära. Så fram med papper, saxar och pyssel, å vips några kort senare så gick jag iväg mot Globen och sen till Gullmars för att posta och handla. Till mor å far skickade jag även med varsin triss, eller mamma fick två och pappa en.. Sen tog jag en själv, och ta mig fan vann jag inte 25 pix- OH jag är rik! =) Syrran med familj får överleva med ett hemmagjort kort och en skriftlig kram!

Mina sköna skor invigde jag idag, även om det var en kort promenad. Hoppas min förkylning går över snart så jag kan inviga dom på riktigt med lååångprommis då! :)

Nöjd över att jag förmodligen kommer glädja de mina imorgon när dom öppnar posten! Och sånt är alltid kul, tycker jag själv iaf, man får alldeles för sällan riktiga brev eller kort nuförtiden. Vi kanske borde bannlysa mail för ett tag.. Handskrivet är så mycket roligare att få.. och att göra.

Har alltid mått så dåligt inför den där dagen, då alla gör saker för sin älskling, bjuder på middag och köper blommor, och jag får inget, för jag har ingen pojkvän- som vanligt.. :( Men alla stjärtars-dagen behöver ju inte vara så förskräcklig ändå, trots att jag är singel, jag kan ju visa andra än obefintliga pojkslynglar att jag tycker om dem!

Så bort med ångest å skit, va fan jag lever ju, och jag har andra jag tycker om, och jag kommer också hitta en seriös, fin och härlig pojkvän en vacker eller regnig dag....

right!?...  I wish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0