sex.....

...gånger har jag bloggat idag, och jag tycker det är en mysig siffra, så det får stanna på det..

Nu blir det Fredagen den 13e, den nyaste. Måste ju bara se den eftersom jag diggar Jason.. Schi schi schi- ha ha ha!

(fan vad det gör mycket att umgås ofta med sina vänner, har mått mycket bättre senaste dagarna när jag umgåtts med Tess o Ola bl.a och snart ska jag träffa Cindybindy. Vi ska troligen åka till Fjäderholmarna på onsdag om det är fint väder. Det ser jag fram emot!

Tack O för all support i relationsdjungeln- det är fan tur vi har varandra iaf!

Kommentarer
Postat av: Cindybindy

Ja! Jag hoppas solen lyser i morgon. Men det ser ju lovande ut enligt vädret. Fjäderholmarna är supermysigt!

2009-08-04 @ 09:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0