Andres Esteche Releaseparty ikväll!

Andres Esteche har releaseparty på Solidaritet kl 23 ikväll, vilket jag tror är på Stureplan eller i närheten.. Brr... Ola vill att jag ska haka på på lite gratiskäk och häng..istället för kvällspromenad.. Ha ha.. Vilken jämförelse!?

Ska jag gå eller inte..? Hm, i valet och kvalet.. dessutom är jag rätt jävla seg efter igår.. Men är man kändiskåt så går man såklart, och till och med jag kan erkänna att det skulle vara rätt kul att se alla töntiga kändisar som säkert är där..

 Snygg är han iallafall- men han e bög va!?


Kommentarer
Postat av: Cindybindy

Japp! Tyvärr han är bög, men ja han ser bra ut. Inte riktigt min typ, men han ser skaplig ut. Hoppas du drog ut, kul o spana in lite kändisar. Kram

2009-08-13 @ 13:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0