Sista april imorgon!

Oj vad jag längtar tills imorgon! Längtar till ljudet och känslan av nålen som skall printa in färger i nacken!

Den kommer bli så snygg, det vet jag. Var in idag och snackade med Rigo som skall göra den, och bara skissen ser skitnice ut. Kollade i hans portfolio och han verkar vara en vääldigt duktig tattoo-artist som har gjort superfina motiv innan, så jag tror jag kan känna mig som jag hamnar i säkra händer där.


På eftermiddagen så ska jag sen ut i parken med Staffan och company, och jag tror Cindy hänger med en sväng. Kommer bli kalaskul, och grattis Staffan i förskott, han fyller år imorgon och därför har vi fest! Sen är det ju sista april också, och då är det ju helt enkelt fest.. har jag hört.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0