Edda+Ola=sant! ;-)

Här är Edda jag sminkade när jag gjorde "äldre-make up".. Glömde som vanligt att ta foto INNAN vilket är hela poängen så man ser skillnaden, men iaf blev hon så glad och nöjd att hon skulle gå och ta nytt körkortsfoto efteråt, så ja, jag är mycket nöjd, och fick mycket fin kritik av Åsa- vår lärare och makeup artist sen 8 år tillbaka. ;-) *usch vad jag skryter* men det är min blogg och jag får skryta här. he he


Edda efter 

Ola
före;    

och Ola, ja han var så paff och nöjd över sitt nya utseende att han gick ut så sen också.. haha. Vi gick å käkade den där falafeln och kebaben, ja ni vet där jag flirtade tillbaka med kebab-ragget... sen gick vi promenad och kollade lite affärer ända till Slussen från Odenplan. kul kul. Trodde aldrig Ola skulle gå ut i sminket, men han är lite fåfäng allt..;-)








Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul... vad du är duktig!

2009-04-09 @ 18:45:36
Postat av: LottaLove

Ah, du går sminkutbildning! Kul!

Jag är utbildad makeup artist och jobbar idag enbart som frilansande sminkös. Det är otroligt kul.

Vilken utbildning går du och hur lång är den?

2009-04-09 @ 18:54:55
Postat av: Smulan

Fint, fint, FINT!

2009-04-10 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0