Catwalk-make up

på Cecilia, hann tyvärr inte med underlaget, vi hade skitlite tid, men tänk dig en stor funky modevisning där hon går med funky kläder och en liknande sminkning, och du måste tänka dig in i olika ljussättningar och att du ser henne på håll såklart.. Aldrig gjort nåt liknande förut, men det var det roligaste jag gjort under hela utbildningen helt klart! :) Inte för att det blev nån höjdare, men min lärare var skitnöjd och är hon nöjd så är väl jag lite nöjd också då.

By the way sa hon igår till mig att hon rekommender mig att söka jobb på Mac, att jag skulle passa att jobba där för jag är så färggrann och öppen som person också, och det är hennes favoritaffär och favoritsmink så tar jag det som en stor komplimang faktiskt sådär sista dagen och allt. :) Ska definitivt skicka in en ansökan, och Åsa-läraren som sa det skall skicka referenser via mail till mig på min begäran.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0