The roof is NoT on fire!..

Kära vänner, det var ingen fara på taket!!- men jag tror ju alltid det värsta tyvärr..

Pojken hade glömt sin mobbe å data hos kompisen i lördags, sen har han legat hemma hos päronen å snörvlat i influensa å feber och inte träffat nån förräns idag då hans kompis kom över med mobben. Så glad när han äntligen hörde av sig idag, och det hördes att han verkligen är sjuk.. Meeen, han hade ju som sagt kunnat ta reda på numret ändå, och iaf höra av sig tycker jag allt.. men men låt gå för den här gången. Vet ju själv hur jag kan bli när jag är sjuk, och när en kille är sjuk så är dom ju sååååå sjuk asså.. så.. jada jada. Whatever. Nu e jag glad igen och längtar tills vi ses igen. Fan att man ska vara så jävla blödig!

Imorgon ska han ta med mig på nåt jippo i Globen, nån förhandsvisning av nåt tror jag.. hm, och där man kan vinna fina priser.. Berättar mer imorgon när vi varit där, om killen inte är dålig fortfarande då. (å nä N, han har inte varit med på tv så vitt jag vet..;-) )

Jag sitter på jobbet å tjuvskriver lite från datorn, som inte vikarierna har lösen till, men tur nog så får jag låna Petras lösen. :) Ska strax bädda ner mig i sängen och hoppas jag får sova några timmar, sängen står vid fönstret som är ruggigt nära Ringvägen, så det är inte alltför lätt att sova här, och glömde såklart öronpropparna, men får hoppas det går ändå. Kan iaf sova bättre än igår iaf, nu när jag vet vart killen är och allt känns bra igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0