"Le tupp"


Eftersom jag knappt shoppade nånting på Kreta så passade jag på igår när jag var i city. Köpte dessa på halva priset. Nice. Annars är dom väldigt dyra, och dom var väl iofs rätt dyra på halva priset också, men jag kan ha dom i höst å vinter skulle jag tro, eftersom vinter och snö inte existerar i Sthlm typ.. Så ibland får man väl unna sig helt enkelt.

Köpte även jeans och kofta på Hm för en billlig slant.. så dyrt varvat med billigt- det gillas.. Igår hade jag på mig den här gröna tröjan/tunikan/klänningen eller vad det är.. Jag använde den iaf som klänning med ett par svarta 3/4 delstights under. Köpte på Lindex för 149 i förrigår. Den är mycket skarpare grön på riktigt dock.. så bildens färg är rätt missvisande..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0