Humle och Dumle

Inatt drömde jag att jag hade köpt två bulldog, och jag funderade på att döpa dom till Humle och Dumle. En rysk hora som bodde granne med mig hade varit förbi och lämnat sin undulat i en bur också i min lägenhet, som jag skulle vakta ett tag, men sen kom hon aldrig tillbaka och hämtade den och jag insåg snabbt att kombinationen katt-fågel inte kommer gå så himla bra så jag gick in i grannens lägenhet och lämnade tillbaka den till hennes kompis, då hon fortfarande var ute på något ärende. På vägen hem i trapphuset hittade jag en grön bärbar hemtelefon som jag tog med mig.

Sen sålde jag ena bulldoggen, och behöll den andra, och döpte den till Oscar. Den var rätt fet och brun med vitt bröst samt ett nithalsband. Gosade med den ett halvt dygn, men Insåg senare att det inte kommer funka att ha en hund då jag inte har nån hundvakt när jag jobbar, så jag blev tvungen att sälja den också, och tänkte att det får räcka med två katter i min etta, jag är nog så allergisk ändå redan så hur skulle det gått med två hundar och två katter?. Sen var jag helt plötsligt ute på havet och såg en elak man stå och släppa ner (dränka) massa svart-vita kattungar i havet från en flotte, han skulle lära sina elever, hur man gör..  

Drömde även att jag hade två chihuahuaor, en hade rosa punkfrilla.. men det var nog i förrigår.



Ja mina drömmar är som vanligt märkliga, men den här var ändå någorlunda sansad mot för vad dom brukar vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0