trött, seg, noll koll, skogstroll

Vintertröttheten har börjat sätta sina spår. Usch så himla jobbigt. Precis ringt min läkarmottagning och lämnat meddelande så de ska ringa upp så jag får beställa tid.

Kommer nog bli en sjukskrivning snart tyvärr. Har verkligen kämpat mig iväg till de få jobbpass jag haft på slutet, men nu känner jag att orken börjar ta slut och tröttheten tar överhand. Funderat hit och dit på om jag skulle klara av att jobba halvtid, skulle vara bra och kunna jobba nån kväll då och då så man får lite mer pengar och så man inte säckar ihop ännu mera, för det är trevligt på mina två jobb. Men jag vet inte faktiskt om jag kommer orka.. Kanske kan börja med halvtid, och känna efter helt enkelt, och samtidigt ta mig iväg på ljusterapi och hoppas på att jag orkar gå lite mer regelbundet i år.

Jag måste, för min egen hälsas skull tänker jag, men när man är så trött som jag är så går det bara inte vissa dagar att ta sig upp, klä på sig och åka ända bort till Solna. Men jag ska prova igen, 3e gången gillt. Ljusterapi, 2tim varje dag i 10 dagar. Dom 2 gångerna jag provat innan har det ju varit si och så med min motivation och ork, och det har inte blivit så regelbundet som man ska gå, säkert också därför jag inte känt nån vidare effekt. 

Ska verkligen skärpa mig och tänka att jag vinner en miljon om jag varje dag kliver upp och åker iväg..

Det kanske kan funka..

-------
Nu ringde det, fick en tid nästa torsdag kl 15. *skönt*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0