Sånt som gör mig glad en vanlig dag!



Darling sover, och jag sitter vid datorn. Han kunde inte sova inatt, så han klev upp vid 5-tiden i morse å började kolla på Dexter som jag laddat ner till honom, och eftersom Dexter är så grym serie så låg han vaken i soffan till 10 i  morse å hade avverkat de fem första avsnitten.. hehe..

Jag smög mig upp för 2 timmar sen, trots att jag har världens jäkla skallebank idag med och halsont. Käkade lite frulle och spelade lite beta som vanligt. Efter en timme eller så så upptäckte jag den här texten på min snusdosa när jag satt här vid datorn. :)

En sån liten sak kan göra mig glad bra många timmar. =)

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Jättegulligt.. Fin pojkvän du har =)... Kram

2008-10-10 @ 16:13:57
Postat av: Syrran

Här är det ju bara att ge järnet.... Han verkar ju vara hur gullig som helst. GRATTIS!

2008-10-10 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0