Häändymään.

Slutet gott- allting gott..

Tog en lång promenad igår kväll och redde ut allt. Fick reda på saker jag inte visste, men som jag kan acceptera- i viss mån. Men att han inte hör av sig på 2 dygn gjorde jag rätt klart att jag inte kommer acceptera en gång till.. Då är det finito isåfall.

Idag har vi varit på promenad runt söder ett varv. Nu lagar jag blomkål- och broccoligratäng med korv och ostsås, hoppas det blir smarrigt. :) Darling har rensat avloppet och handfatet, nu står han och diskar. ;-)

Jag har en fin och härlig handyman! =)

(nu blev ru bra avis va Petra?! :p) hihi

Kommentarer
Postat av: petra

Ja, det vet du gumman...Fan, men vi kanske kan dela rå....hahah..

Men skönt att allt verkar ha löst sig för er iaf... Jobbar natt, men vi kan höras imorrn... Kram & godnatt!!!

2008-10-15 @ 22:54:15
Postat av: Sandy

Det är bra att du visar vad som gäller ;) Hoppas att allt blir bra nu då. Kramen!

2008-10-16 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0