Ett sms.

Idag är det första gången jag känner mig glad på över en vecka..

Det bara högg till i bröstet när jag fick sms från mitt hjärta idag, där det stod att han längtar efter mig o.s.v. Dagen både började och slutade bra. Jag känner mig riktigt kär idag, precis som det ska va.. respons flera gånger om.. Hejja! Känns som han tagit in hur jag känner, vad jag behöver och hur jag funkar, och även jag har funderat över hur han vill ha det och hållt tassarna borta från mobilen även om jag varit nära att skicka några tusen sms i längtan efter honom. ;-)

Tänk att så lite kan göra så mycket!

Ett sms innehållandes omtanke och kärlek.


*glad*

Kommentarer
Postat av: Smulan

Sidär ja! Hade det faktiskt på känn att det skulle gå bra, men en berg och dalbana är det OH JA..

2008-10-30 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0