Egentid

Ikväll är jag själv för första gången på en vecka, och det är skönt faktiskt.

Har skickat iväg Darling till päronen ett tag, börjar bli lite intensivt känner jag, och det får det inte bli alltför snabbt för då får vi ju aldrig sakna varandra, sen är det alldeles för litet för att vara två här ibland.. Även om det förstås mestadels är oerhört mysigt så känner jag att jag behöver lite ensamtid nu, och så ska vi ses och "dejta" så här mitt i förhållandet också har vi bestämt.. hehe.  Ta en fika, gå och spela biljard och bowla kanske, sen inte gå hem tillsammans alla gånger, hur nu det ska gå till... ;-P men det vore mysigt, för allt har gått så fort fram, så vi missade typ dejtingdelen, och den är nog ändå väldigt viktig. Att man gör roliga saker ihop, får längta efter varandra och inte redan sitter klistrade framför film i soffan i mysbrallor å med chipsskålen i högsta hugg..

Känner att det blivit för mycket vardag, redan, och därför så skickade jag iväg honom ett tag.. så vi får sakna å längta lite också. Han tycker det är helt okej och förstår varför jag gör det. Sen är jag ju van att vara själv, och behöver få vara själv ganska ofta, annars blir jag grinig och jobbig, och en sån flickvän vill väl ingen ha?

Ja, vi tar allt lite baklänges, men vad gör väl det? =)

*puss på min Darling-kaka*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0