1,2,3 på det fjärde ska det ske..

Här sitter jag. Darling har dragit till päronen. Igår hjälpte han mig att borra och sätta upp min hall-lampa äntligen. Det blev jättefint! Diskade gjorde han också. Det tar sig, det tar sig. ;-) Jag lagade nudelsoppa, sen låg vi bara inne och kollade på Idol och en film. Jag har tappat smaken och lukten, det är så jävla jobbigt asså. :( gaaah. Det var därför det inte blev nåt annat än nudlar till middag..

Nu är frågan vad som händer ikväll!?

1. Hänga med Darling på fest i replokal med band å stuff.
2. Träffa nån kompis å softa med.
3. Ligga hemma i soffan ytterligare några dagar.


Hm... svårt val det här... ska man klä på sig kanske å handla det där vinet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0